Przeprowadzka biura musi odbyć się tak, aby jak najmniej przeszkodzić w funkcjonowaniu firmy. Bardzo ważne jest wcześniejsze spotkanie się z naszym przedstawicielem, który zaplanuje przeprowadzkę dokładnie i uwzględni każdy szczegół, aby uniknąć sytuacji która zdarzyła się przy przeprowadzce jednego z banków.
Ów bank zgłosił się dzień przed przeprowadzką i nie było czasu na należyte przygotowanie do przeprowadzki. Mimo to postanowiliśmy pomóc. - No i zaczął się horror. Nikt nie przygotował harmonogramu załadunku ani rozładunku. Nikt nie wiedział, do których pomieszczeń zanosić poszczególne biurka, szafy, fotele i jak je ustawiać. A poza tym firm remontująca lokal, do którego przenosił się bank, nie dotrzymała terminu. Fachowcy przyklejali wykładzinę, a nasi ludzie na mokry klej wstawiali meble. Powstał niesamowity bałagan. Jeden mebel przenosiło się po kilka razy, zanim trafił na właściwe miejsce. To były trzy przeprowadzki w jednej. Pracowaliśmy dzień i noc przez trzy dni żeby zdążyć na poniedziałek rano, kiedy bank musiał rozpocząć pracę.
Organizując przeprowadzki biur, magazynów czy sklepów najpierw spisuje się umowę, która zagwarantuje Państwu, że usługa ta zostanie wykonana terminowo, profesjonalnie i w cenie już wcześniej ustalonej. Kilka dni przed planowanym terminem przeprowadzki dostarczamy Państwu wszystkie niezbędne materiały potrzebne do pakowania: kartony, worki, taśmy, naklejki i w zależności od wcześniejszych ustaleń albo spakujecie Państwo sami, albo zrobią to nasi pracownicy i to my weźmiemy na swoje plecy wszystkie trudy i kłopoty związane z przeprowadzką. Bierzemy pełną odpowiedzialność na powierzone nam mienie i sprzęt biurowy.
Posiadamy przystosowane do przeprowadzek meblowozy i pracowników z dużym doświadczeniem, którzy zdemontują meble, zabezpieczą komputery i sprzęt biurowy, a następnie sprawnie załadują na samochód, który jest specjalnie przystosowane, aby nie uniknąć ewentualnych stłuczeń i zniszczeń. W miejscu docelowym wszystkie meble, kartony i sprzęt biurowy zostaną ustawione w wyznaczonych miejscach według naklejek naklejonych przy pakowaniu i załadunku Zaufało nam wiele firm i instytucji, ponieważ mamy doświadczenie, najlepszych pracowników, bierzemy odpowiedzialność za przewożone mienie.
Dajemy gwarancję na wykonane przez nas prace, a każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Każdej firmie, która się do nas zgłosi, przedstawimy ciekawą ofertę cenową, poddamy pomysł na to jak zorganizować przeprowadzkę, tak by jak najmniej kolidowała ona z funkcjonowaniem Waszej firmy.
Firma Szyler zaoferować może też Państwu specjalistyczne usługi transportowe, a w tym transport pianin czy przewóz mebli na terenie Wrocławia.